Újra lesz ügyfélfogadás az Új Városházán, ezek az új szabályok

2020.05.16

Debrecen polgármesteri május 18-tól, szigorú keretek között, fokozatosan, szélesebb körben ismételten biztosítja az ügyfélfogadást az Új Városháza nagy ügyfélterében.

Ügyfélfogadási időszakok

  • hétfőn: 8.00 – 12.00 óráig
  • kedden: 8.00 – 12.00 óráig
  • szerdán: 8.00 – 12.00 óráig
  • csütörtökön: 13.00 – 17.00 óráig
  • pénteken: 8.00 – 12.00 óráig

Az egyes konkrét ügytípusok vonatkozásában az alábbi eljárásrendet határozzák meg:

1.) Adóval kapcsolatos ügyintézés: kizárólag előre, telefonon (telefonszám: 06 52 517-728),  illetve a debrecen.hu oldalon elektronikus úton történt időpontegyeztetést követően a földszinti ügyfélszolgálat  11. számú ablakánál történik az ügyfelek személyes fogadása.

2.) Igazgatási ügyintézés: kizárólag előre, telefonon (telefonszám: 06 52 517-830),  illetve a debrecen.hu oldalon elektronikus úton történt időpontegyeztetést követően a vállalkozási, műszaki és egyéb általános igazgatási ügyek esetében a földszinti ügyfélszolgálat  14.  számú ablakánál, anyakönyvi ügyintézés esetében a 13., és 15. számú ügyfélszolgálati ablaknál történik az ügyfelek személyes fogadása. 

3.) Szociális ügyintézés: kizárólag előre, telefonon (telefonszám: 06 52 517-750),  illetve a debrecen.hu oldalon elektronikus úton történt időpontegyeztetést követően a földszinti ügyfélszolgálat  5. számú ablakánál történik az ügyfelek személyes fogadása.

Az ügyfelek kizárólag az Új Városháza Vár utcai portaszolgálatán keresztül, csak az időponttal és sorszámmal rendelkezve léphetnek be az épületbe ügyintézés céljából!

Az ügyintézés alkalmával szájmaszk használata mindenki számára kötelező, a koronavírus járvány tovább terjedésének megakadályozása érdekében!

az eredeti hír itt elérhető