Reagált a Telekom az anyák napi reklámos balhéra

2019.05.10

Az anyák egy része magára vette, és felháborítónak érezte a Telekom reklámját.Nagy vihart kavart a Magyar Telekom anyák napjára készített  reklámfilmje, a Bocsi, Anyu. A film lényege, hogy az elfoglalt anyukákat parodizálja, megfordítva a dolgot azzal, hogy a reklámban a gyerekek nem érnek rá.

A cég válaszközleményt adott ki:

A Telekom az Anyák napjára készített filmjével kapcsolatban sokféle vélemény és álláspont fogalmazódott meg, érdemi beszélgetések indultak el, melyek mindegyike számunkra is rengeteg tanulságot hordoz magában. A kialakult diskurzus azt tükrözi, hogy a családi kapcsolatok mindannyiunk számára a legfontosabbak. A film elkészítésével célunk a kérdésfelvetés és elgondolkodtatás volt, semmi esetre sem állt szándékunkban bárkiben bűntudatot vagy rossz érzéseket kelteni. 

Az édesanyákra és az édesapákra egyaránt óriási érzelmi és gondoskodási teher nehezedik, az élet számos területén teljesítenek erő felett. A Telekom abban próbál segíteni, hogy a családtagjainkra, köztük a nagyszülőkre való odafigyelés és a velük való kapcsolattartás ne szenvedjék el ennek a hátrányait. Közösen kell megtalálnunk azt az időt, amelyet érdemben egymásra tudunk fordítani, amelyhez, kis lépés ugyan, de már naponta 4 perc teljes odafigyelés is hozzájárulhat (napi 4 perc egy évre kivetítve egy teljes napot jelent).

A Telekom napokban induló új kampánya arra irányítja rá a figyelmet, hogy az együtt töltött idő a legtöbb, amit adhatunk egymásnak. A kor szülte sajátos élethelyzetekben a családi együttlét megvalósulását számos akadály nehezítheti, de mindannyian megtalálhatjuk a saját megoldásunkat arra, hogyan tudjuk a családi egységet fenntartani. A Telekom hisz abban, hogy az egyensúly megteremtésével, nagyobb odafigyeléssel, a digitális világra való nyitottsággal és optimizmussal a családon belüli kapcsolatok tértől és időtől függetlenül tovább erősíthetők.

A Telekomnál, ahol több ezer gyermek szülei dolgoznak, arra törekszünk, hogy háttértől függetlenül minden munkavállalónk úgy érezze, számíthat ránk. A digitális eszközöknek és a távmunka-lehetőségnek köszönhetően a munkavállalók maguk oszthatják be idejüket, jelenleg több mint 41 százalékuk él a távmunka lehetőségével

– írja a Magyar Telekom.

 

az eredeti hír itt elérhető