Mészáros Lőrinc cége amit csak lehetett, elbarmolt a vasúti fejlesztéseknél, több helyen kihagyták a vasat a betonból

2023.05.18

Pedig annyira érthet hozzá a felcsúti géniusz.

Panaszlevélben fogalmazta meg a MÁV a 19 legfontosabb problémát a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó R-KORD Kft.-vel, amely a GSM-R vasúti fejlesztéseket végzi a Mezőzombor–Miskolc, Miskolc–Füzesabony és Hatvan–Füzesabony vasúti pályaszakaszon.

Mint a Szabad Európa részletezi, sok esetben kihagyták a vasat a vasbetonból, máshol balestveszélyes körülmények, veszélyes hulladék maradt az építkezés után.

“Kérem a Tisztelt Vállalkozót, hogy a mellékelt üzemeltetői levélben felsoroltak – a levél kézhezvételétől számítottan, de legfeljebb tíz napon belül – vizsgálatát kezdje meg, és minden hiányosságot pótoljon, javítson”

– ez áll abban a portál birtokába jutott levélben, amelyet az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) vasúti beruházások támogatásáért felelős helyettes államtitkára, Kikina Artúr írt az R-KORD Kft., valamint a konzorciumi partner I-Cell Mobilsoft Zrt. vezetőinek.

Nem fizeti ki Mészáros Lőrinc cége az alvállalkozókat, magyar kisvállalatok mehetnek tönkre

A MÁV és az Építési Minisztérium szerint egy esetleges uniós ellenőrzés során elkaszálhatják a projektet a hibás teljesítés miatt. Ennek következtében pedig Mészáros Lőrinc cége akár öt évre is kizárható lenne a közbeszerzésekből.

az eredeti hír itt elérhető


Mészáros Lőrinc cége amit csak lehetett, elbarmolt a vasúti fejlesztéseknél, több helyen kihagyták a vasat a betonból

2023.05.18

Pedig annyira érthet hozzá a felcsúti géniusz.

Panaszlevélben fogalmazta meg a MÁV a 19 legfontosabb problémát a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó R-KORD Kft.-vel, amely a GSM-R vasúti fejlesztéseket végzi a Mezőzombor–Miskolc, Miskolc–Füzesabony és Hatvan–Füzesabony vasúti pályaszakaszon.

Mint a Szabad Európa részletezi, sok esetben kihagyták a vasat a vasbetonból, máshol balestveszélyes körülmények, veszélyes hulladék maradt az építkezés után.

“Kérem a Tisztelt Vállalkozót, hogy a mellékelt üzemeltetői levélben felsoroltak – a levél kézhezvételétől számítottan, de legfeljebb tíz napon belül – vizsgálatát kezdje meg, és minden hiányosságot pótoljon, javítson”

– ez áll abban a portál birtokába jutott levélben, amelyet az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) vasúti beruházások támogatásáért felelős helyettes államtitkára, Kikina Artúr írt az R-KORD Kft., valamint a konzorciumi partner I-Cell Mobilsoft Zrt. vezetőinek.

Nem fizeti ki Mészáros Lőrinc cége az alvállalkozókat, magyar kisvállalatok mehetnek tönkre

A MÁV és az Építési Minisztérium szerint egy esetleges uniós ellenőrzés során elkaszálhatják a projektet a hibás teljesítés miatt. Ennek következtében pedig Mészáros Lőrinc cége akár öt évre is kizárható lenne a közbeszerzésekből.

az eredeti hír itt elérhető


Mészáros Lőrinc cége amit csak lehetett, elbarmolt a vasúti fejlesztéseknél, több helyen kihagyták a vasat a betonból

2023.05.18

Pedig annyira érthet hozzá a felcsúti géniusz.

Panaszlevélben fogalmazta meg a MÁV a 19 legfontosabb problémát a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó R-KORD Kft.-vel, amely a GSM-R vasúti fejlesztéseket végzi a Mezőzombor–Miskolc, Miskolc–Füzesabony és Hatvan–Füzesabony vasúti pályaszakaszon.

Mint a Szabad Európa részletezi, sok esetben kihagyták a vasat a vasbetonból, máshol balestveszélyes körülmények, veszélyes hulladék maradt az építkezés után.

“Kérem a Tisztelt Vállalkozót, hogy a mellékelt üzemeltetői levélben felsoroltak – a levél kézhezvételétől számítottan, de legfeljebb tíz napon belül – vizsgálatát kezdje meg, és minden hiányosságot pótoljon, javítson”

– ez áll abban a portál birtokába jutott levélben, amelyet az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) vasúti beruházások támogatásáért felelős helyettes államtitkára, Kikina Artúr írt az R-KORD Kft., valamint a konzorciumi partner I-Cell Mobilsoft Zrt. vezetőinek.

Nem fizeti ki Mészáros Lőrinc cége az alvállalkozókat, magyar kisvállalatok mehetnek tönkre

A MÁV és az Építési Minisztérium szerint egy esetleges uniós ellenőrzés során elkaszálhatják a projektet a hibás teljesítés miatt. Ennek következtében pedig Mészáros Lőrinc cége akár öt évre is kizárható lenne a közbeszerzésekből.

az eredeti hír itt elérhető


Mészáros Lőrinc cége amit csak lehetett, elbarmolt a vasúti fejlesztéseknél, több helyen kihagyták a vasat a betonból

2023.05.18

Pedig annyira érthet hozzá a felcsúti géniusz.

Panaszlevélben fogalmazta meg a MÁV a 19 legfontosabb problémát a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó R-KORD Kft.-vel, amely a GSM-R vasúti fejlesztéseket végzi a Mezőzombor–Miskolc, Miskolc–Füzesabony és Hatvan–Füzesabony vasúti pályaszakaszon.

Mint a Szabad Európa részletezi, sok esetben kihagyták a vasat a vasbetonból, máshol balestveszélyes körülmények, veszélyes hulladék maradt az építkezés után.

“Kérem a Tisztelt Vállalkozót, hogy a mellékelt üzemeltetői levélben felsoroltak – a levél kézhezvételétől számítottan, de legfeljebb tíz napon belül – vizsgálatát kezdje meg, és minden hiányosságot pótoljon, javítson”

– ez áll abban a portál birtokába jutott levélben, amelyet az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) vasúti beruházások támogatásáért felelős helyettes államtitkára, Kikina Artúr írt az R-KORD Kft., valamint a konzorciumi partner I-Cell Mobilsoft Zrt. vezetőinek.

Nem fizeti ki Mészáros Lőrinc cége az alvállalkozókat, magyar kisvállalatok mehetnek tönkre

A MÁV és az Építési Minisztérium szerint egy esetleges uniós ellenőrzés során elkaszálhatják a projektet a hibás teljesítés miatt. Ennek következtében pedig Mészáros Lőrinc cége akár öt évre is kizárható lenne a közbeszerzésekből.

az eredeti hír itt elérhető