Két napig csak személyesen és papíron lehet ügyet intézni a debreceni polgármesteri hivatalban

2018.09.25

A polgármesteri hivatali munka alapját képező iratkezelési rendszer 2018. október 1-jétől megváltozik, mert Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala is átáll az úgynevezett ASP-rendszer alkalmazására, amely az ügyfeleket is több szempontból érinti.

Az átállás miatt Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában 2018. szeptember 27-én és 28-án – csütörtökön és pénteken – az ügyfelek kizárólag személyesen és papíron tudnak iratot átadni ügyintézésre, de beadványuk iktatószámát csak később kapják meg. Ezeken a napokon a postai és az elektronikus iratátvétel szünetel.

Azokat az ügyfeleket, akik az említett napokra vonatkozó határidőre postai úton vagy elektronikusan juttatnának el iratot a hivatalhoz, de küldeményük a fenti okok miatt csak október 1-je után kerül iktatásra, természetesen nem terheli mulasztás.

Ügyfeleink megértését előre is köszönjük!

az eredeti hír itt elérhető