Elképesztő a magyarázat: ezért hagyta több utas csomagját Dubaiban a WizzAir budapesti járata

2019.01.27

Egy pórul járt utas tájékoztatta az Indexet, hogy a WizzAir a Budapest-Dubai járat több utasának poggyászát Dubaiban hagyta.

Az utasokkalal csak a ferihegyi landolás után közölték, hogy a csomagjaikra hiába várnak, majd jegyzőkönyvet vettek fel, de azt nem közölték velük, hogy a poggyászuk mikor érkezik utánuk. Dubaiban sem tájékoztatták őket erről, csupán annyit mondtak nekik, hogy kis késéssel érkeznek majd Budapestre. Itthon kaptak egy linket, ahol ahol név és azonosító használatával majd megnézhetik, hol tart a dolog, illetve annyit mondtak, ha megérkeznek a csomagok, futárszolgálat viszi majd ki a megadott címre.

Az Index megkereste a WizzAirt, a cég válaszul ezt a közleményt küldte:

Az erős ellenszél miatt megnövekedett fogyasztás és a Budapestre előre jelzett hó miatt a Wizz Air W6 2498-as számú, Dubaiból Budapestre közlekedő járatának a szokásosnál több üzemanyaggal kellett elindulnia. Ezért, illetve a feladott poggyászok szokatlanul nagy mennyisége és tömege miatt néhány utas poggyászát felszállás előtt kirakodták, hogy a repülőgép a megengedett súlyhatáron belül maradjon. A légitársaság mindent megtesz, hogy a következő, január 29-i járattal minden hiányzó poggyászt eljuttasson az érintett utasokhoz.

Nem ez az első csomagbotrány a WizzAirnél, mint a portál emlékeztet, tavaly szeptemberben ugyanez megtörtént az utasokkal, ugyanezen a járaton. Akkor is a rossz időjárási körülmények miatt nőtt meg a gép fogyasztása, és a csomagokon spórolt a cég.

az eredeti hír itt elérhető