A Wizz Air automatikussá teszi a törölt járatok viteldíjának visszatérítését

2020.03.17

A Wizz Air bejelentette, hogy járattörlés esetén mostantól automatikusan jóváírja a viteldíj 120%-át az utasok WIZZ számláján, miután a COVID-19 járvány visszaszorítására hozott utazási korlátozások miatt jelentősen megnőtt a törölt járatok száma.

Az utasoknak – külön kérésre – természetesen továbbra is lehetőségük van a bankszámlájukra vagy bankkártyájukra visszakérni a viteldíj 100 százalékát, amely azonban hosszabb időt vehet igénybe.

Az automatikus visszatérítési folyamat bevezetésével párhuzamosan a légitársaság legkésőbb 2020. április 14-én átmenetileg felfüggeszti online igénybejelentő rendszerét a wizzair.com honlapon, hogy kezelni tudja az igénybejelentések közel százszorosára emelkedő volumenét. A Wizz Air ugyanakkor szeretné megnyugtatni kedves utasait, hogy ha a szokásosnál lassabban is, de munkatásai idővel minden igénybejelentést feldolgoznak, és az érintett utasok visszakapják a törölt járatokra foglalt jegyek viteldíját.

Az utazási irodák felé való visszatérítések automatizálásán szintén nagy erőkkel dolgozunk, addig is megkérjük az utazási irodákat, hogy lépjenek kapcsolatba a légitársaság telefonos ügyfélszolgálatával. Az utazási irodán vagy online utazási irodán keresztül foglaló utasokat pedig arra kérjük, hogy lépjenek kapcsolatban a céggel, ahol a jegyüket vásárolták.

Kérik az utasokat, hogy a mostani szokatlan időszakban használják az emailekben linkelt önkiszolgáló platformokat, hogy mérsékelni lehessen a már így is rendkívül túlterhelt telefonos ügyfélszolgálatunk forgalmát.

Bár a jelenlegi utazási korlátozásokra a Wizz Airnek nincs befolyása, légitársaságunk elnézést kér a járattörlések okozta kellemetlenségekért, és biztosítja a kedves utasokat, hogy a legmagasabb prioritással kezeli az igények feldolgozását és a viteldíjak visszatérítését.

az eredeti hír itt elérhető