Kezdődik az ebösszeírás Debrecenben

2019.03.22

Debrecen Megyei Jogú Város Jegyzője tájékoztatja az ebtartókat, hogy Debrecen város közigazgatási területén ebösszeírásra kerül sor 2019. április 1. és 2019. december 31. napja között.

Az ebösszeírás során az ebtartóknak adatlapot kell kitölteniük és azt az önkormányzat részére eljuttatniuk.

Az adatlap személyesen átvehető Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Új Városháza épületében (Debrecen, Kálvin tér 11. szám) az ügyfélszolgálat 14-es munkaablakánál ügyfélfogadási időben, továbbá az állatorvosi rendelőkben, illetőleg letölthető a város honlapjáról.

Az adatszolgáltatás teljesíthető postai úton (Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Igazgatási Osztály címére megküldve: 4026 Debrecen, Kálvin tér 11. szám), személyesen a fenti ügyfélszolgálati munkaablaknál ügyfélfogadási időben, elektronikus úton (ügyfélkapun, vagy egyszerű email-en keresztül), továbbá gyűjtőládában elhelyezve az Új Városháza, vagy a Régi Városháza épületében (Debrecen, Piac u. 20. szám – Sas utca felőli bejárat).

A kitöltéssel kapcsolatos tájékoztatás az Igazgatási Osztály dolgozóitól telefonon a 06-52/517-836; 06-52/517-837-es telefonszámokon kérhető.

Az ebösszeírás során a mikrochippel ellátott, a központi nyilvántartásban már szereplő ebek, és a 2015. évben tartott ebösszeírás során, vagy azt követően bejelentett kutyák vonatkozásában is teljesíteni kell az adatszolgáltatást.

az eredeti hír itt elérhető